آرسنال -منچستر سیتی/نبردی کلاسیک جذاب و سرخ-آبی در لندن

 

arsenal vs man city 
ترکیب احتمالی

آرسنال
  Arsenal FC
Szczesny
Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs
Arteta, Wilshere
Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Podolski
Walcott

منچسترسیتی

  Manchester City
Hart
Zabaleta, Nastasic, Kompany, Clichy
Garcia, Barry
Silva, Tevez, Milner
Dzeko

الیور ژیرود مهاجم گلزن توپچی ها در جریان بازی اخیر تیمش برابر سوانسی با مصدومیت از ناحیه زانو روبرو شد و در حال حاضر هنوز حضور این مهاجم فرانسوی در بازی حساس یکشنبه شب تیمش برابر منچستر سیتی مشخص نیست.

لوکاس فابیانسکی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دست کم تا دو یا سه هفته دیگر به تمرینات کامل تیمی بازمی گردد.

در سوی دیگر روبرتو مانچینی سرمربی منچستر سیتی در آستانه این بازی حساس مجبور است بدون چند بازیکن کلیدی خود در ورزشگاه امارات به مصاف توپچی ها برود.یحتی توره و کولو توره هر دو به دلیل شروع جام ملت های آفریقا به اردوی تیم ملی ساحل عاج پیوسته اند و در این بازی حضور نخواهند داشت.

سرخیو آگوئرو به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ نمی تواند در این بازی حساس تیمش را همراهی کند در حالی که سمیر نصری هافبک سابق ارسنال پس از دریافت کارت قرمز مستقیم در جریان بازی اخیر  تیمش برابر نورویچ سیتی حالا برای بازی یکشنبه شب برابر آرسنال به دلیل محرومیت در دسترس نیست.

الکساندر کولاروف,مایکون,میکا ریچاردز و جک رادول همگی به دلیل مصدومیت بلند مدتی که دارند از دیگر بازیکنان غایب مهم منچستر سیتی برای این بازی خواهند بود.


  آیا می دانستید؟

  • شاگردان آرسن ونگر سه پنالتی اخیرشان که برابر منچستر سیتی برای آنها گرفته شده را از دست داده اند.
  • تئو والکات (تصویر سمت راست ) با به ثمر رساندن 15 گل و 6 پاس گل تاثیر گذارترین بازیکن توپچی ها در این فصل در مجموع رقابت ها بوده.
  • دی مارکوس بیسلی آخرین بازیکنی بوده که موفق شده در ورزشگاه آرسنال برای منچستر سیتی در لیگ برتر جزیره گلزنی کند که به فصل 07-2006 بازمی گردد. 
  • در پنج دیدار اخیر این دو تیم با یکدیگر در لیگ برتر جزیره چهار بازیکن از زمین مسابقه اخراج شده اند و ماریو بالوتلی نیز در آخرین مصاف این دو تیم در ورزشگاه امارات آرسنال با دریافت کارت قرمز مستقیم مجبور به ترک زمین مسابقه شد. 
  • حریفان منچستر سیتی در  این فصل لیگ برتر جزیره تنها 56 شوت در چهارچوب دروازه منچستر ستی داشته اند که از این حیث در بین تیم های دیگر لیگ برتری این کمترین رقم  بوده. 
  • با وجود خط حمله پرستاره و قدرتمند هر دو تیم ,در پنج مصاف اخیر این دو تیم در ورزشگاه خانگی آرسنال در مجموع رقابت ها تنها شش گل بین این دو تیم رد و بدل شده است. 
  • منچستر سیتی در این فصل لیگ برتر جزیره بیش از هر تیم دیگری از پشت محوطه جریمه از حریفان خود گل دریافت کرده.  

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391 ا 15:25 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.